Veel gestelde vragen
Betalen
We vragen altijd om betaling vooruit, je hebt de volgende mogelijkheden.
Ideal
Ideal is alom bekend en wordt het meeste gebruikt.
Bancontact
Voor onze Belgische klanten is er de mogelijkheid om via Bancontact te betalen.
PayPal
Betaling via PayPal is bij smartshop Happy Holland ook mogelijk.
Bankoverschrijving
Bij een bankoverschrijving maak je zelf, na het plaatsen van je bestelling en onder vermelding van je ordernummer, het orderbedrag over op de rekening van
Happy Holland - NIJMEGEN
Rabobank: Iban NL59RABO0157841952
VOOR BETALINGEN BUITENLAND
IBAN: NL59 RABO 0157841952
BIC: RABONL2U
contante betaling via TRAVELEX GWK MR. PAY,
vergeet niet je bestelnummer te vermelden. Met deze contante betalingservice kunt u iedere rekening, acceptgiro of betalingsherinnering contant of met pin betalen bij alle GWK Travelex vestigingen naar alle (post)bankrekeningen in Nederland. Snel, gemakkelijk en veilig.
Tijdens je bestelproces kies je voor "vooruit betalen".
Verzenden
Voor bestellingen in Nederland betaalt u een bijdrage van € 3,95 voor de verzendkosten.
Bestelt u voor € 49,95 of meer, dan zijn de verzendkosten voor HAPPY HOLLAND.
De bestelling wordt verzonden, zodra uw betaling is ontvangen. Al onze produkten worden discreet verstuurd. Na verzending ontvangt u van ons de traceercode waar u uw pakket mee kunt volgen. Al onze zendingen worden bij Post.nl voor verzending aangeboden. Als u uw pakketje liever laat afleveren op het postkantoor bij u in de buurt, dan kunt u dat tijdens uw bestelling bij opmerkingen vermelden .
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Je bestelling wordt verzonden zodra je betaling is ontvangen. Als je via IDEAL betaald kunnen we je bestelling meteen gereed maken. Bestellingen die voor 16.00 zijn ontvangen worden dezelfde dag nog verstuurd. Op zaterdag en zondag zijn wij gesloten en zullen er geen bestellingen verstuurd worden. In een enkel geval kan het voorkomen dat het bestelde artikel niet voorradig is waardoor de bestelling wat vertraging oploopt. Na verzending ontvang je de traceercode waar je je pakket mee kunt volgen.
Wat gebeurd er met mijn pakket als ik bij de levering niet thuis ben?
Als je niet thuis bent bij de levering zal de postbode een briefje in de brievenbus doen. Hierop staat vermeld wanneer de eerstvolgende levering zal plaatsvinden, of dat het pakket bij het dichtsbijzijnde depot opgehaald kan worden. Het pakket zal normaal gesproken 1 week op het postkantoor blijven liggen.
Waarom heb ik mijn bestelling nog niet ontvangen?
In een enkel geval kan het voorkomen dat een artikel niet op voorraad is zodat uw bestelling vertraging krijgt. In overleg met u wordt bekeken of er een alternatief geleverd kan worden of dat u wilt wachten tot het bestelde artikel weer voorradig is.
De levertijd op onze website is slechts een indicatie, er zijn verschillende redenen waardoor een pakket later of eerder kan aankomen: vervoersproblemen, feestdagen, weekend enz. U krijgt altijd een traceercode waar u uw pakket mee kunt volgen zodat u precies ziet wanneer het afgeleverd wordt.
Wordt mijn bestelling discreet verstuurd?
Alle bestellingen worden discreet verstuurd. De producten worden in een bruine of witte doos verstuurd met op de buitenkant alleen uw adresgegevens en een retour adres (enkel postcode plus huisnummer). De postbode ziet dus niet dat je het pakket bij Happy Holland besteld hebt.
Wat doen jullie met mijn gegevens?
Wij gebruiken jouw gegevens alleen om het pakket te versturen. Wij verstrekken geen enkele informatie aan derden en gaan zorgvuldig om met jouw privacy. Je kunt dus met een gerust hart bij Happy Holland bestellen. Niemand zal zien of te weten komen dat jij een klant van ons bent.
Kan ik mijn pakket online volgen?
Ja, het is mogelijk om je pakket te traceren. Zodra je pakket verstuurd is krijg je een mail van ons met het track en trace nummer. Met dit nummer en je postcode kun je op de website van Post.nl het pakket traceren.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Je kunt de bestelling niet zelf in het systeem annuleren. Als je de bestelling graag wilt annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via e-mail naar info@happyholland-online.nl . Wij zullen er dan voor zorgen dat je bestelling geannuleerd wordt.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Happy Holland heeft geen afhaallocatie.
Retourneren
Niet aan bederf onderhevige produkten zoals weegschalen etc. kunnen op basis van de Wet "kopen op afstand" binnen 14 werkdagen onbeschadigd en in originele verpakking geretourneerd/geruild worden. Dit geldt niet voor produkten met een beperkte houdbaarheid of produkten die aan bederf onderhevig zijn. De producten onder de categorie capsules en poedersupplementen kunnen niet geretourneerd worden uit hygiënisch oogpunt. De kosten voor het retourneren of ruilen zijn voor uw eigen rekening, het opsturen van het te ruilen product betaald Happy Holland. Mochten geleverde produkten bij ontvangst beschadigd blijken te zijn dient u binnen 24 uur contact met Happy Holland op te nemen om deze schade te melden en verdere gang van zaken te bespreken. Mocht besloten worden het betreffende produkt te retourneren dan zal Happy Holland na ontvangst van het beschadigde produkt de transportkosten vergoeden en/of het produkt vervangen.
Klik hier voor het herroepingsformulier
Garantie
Garantie voorwaarden volgens richtlijnen van de fabrikant (Fabrieks garantie)